Jaký byl výchovný koncert?

20.09.2011 16:50

Dnes jsme byli v kostele se podívat na nástroje. Hrál na ně pán, líbilo se mi tam, bylo to hezký. Viděli jsme harfu, dudy, kytaru, píšťalky, klarinet, brač, housle a tak dále.
Honza K.

Dnes jsme byli v kostele na představení. Nějaký pán Tomáš nám hrál na hudební nástroje, např. kytaru, flétnu, píšťalu, dudy a harfu. Moc se mi to líbilo. Nějaký kluci a holky se smáli a nechápu proč.
Honza J.

Byl tam jeden pán, který předváděl hudební nástroje. Osobně se mi to líbilo. Bylo to v kostele. Kostel byl pěkně vyzdobený. Zeptal jsem se, kde se to všechno naučil. Studoval v Německu a v Česku.
Lukáš

Dneska jsme byli v husitském kostele na prohlídce nástrojů: flétny, píšťaly, dudy, kytary a jiné hudební nástroje, které neznám. Bylo to moc hezký a ten pán na ně hrál velmi dobře, prostě se mi tam líbilo!!!!
Barča

Byli jsme v kostele a jeden pán nám ukazoval starověké nástroje, například klarinet anebo flétnu. Bylo to pěkné, moc se mi to líbilo. A jedna kytara stála 30000.
Pavel

Podívejte se na některé další zápisky dětí na Picase.

—————

Zpět